ZERO 10X - LG

20 990,-

ZERO 10X - LGZERO

Varekode: 8267
  • 2000watt nominell effekt!
  • 80-110km rekkevidde (avhengig av batterivalg)
  • Takler 35% stigning!

En svært kraftig el-sparkesykkel kjent for sin fantastiske hydrauliske demping, samt sin motor på hele 3600w (maks), og batteri på 60V, 21Ah! ZERO 10X takler alt du kan ''kaste'' mot den, både i skog og by!

Les mer om dette produktet

Topphastighet

Batteri

Tilleggsprodukter

20 990,-
  • 2 dager
  • På lager

En svært kraftig el-sparkesykkel kjent for sin fantastiske hydrauliske demping, samt sin motor på hele 3600w (maks), og batteri på 60V, 21Ah! ZERO 10X takler alt du kan ''kaste'' mot den, både i skog og by!

Logo_10x.jpg

Vi minner om at maksimal lovlig hastighet for små elektriske kjøretøy er 20km/t. Du kan lese med her. Denne modellen er 6cm for lang og er derfor ikke lovlig for offentlig bruk i Norge uavhengig av om modellen er sperret.

ZERO 10X er en high-end el sparkesykkel med motor i begge hjul, samt dempesystem foran og bak. Her har produsenten virkelig hentet de fantastiske kvalitetene fra offroad-demping og utnyttet de for å skape et produkt som flyter sømløst gjennom ujevnhetene i det urbane terrenget. 

ZERO 10X når imponerende hastigheter! (dette frarådes). Batteriet på opptil 1260wh gir en opptimal rekkevidde på 110km! (Ulike batteristørrelser) Med sine store og breie dekk på 10x3'' i kombinasjon med det doble skivebremse-systemet, takler ZERO 10X enkelt selv det mest humpete og utfordrende terrenget man måtte møte på.  

ZERO 10X sin ytelse utklasserer helt klart alle andre el-sparkesykler innen kjørekomfort! Motorstørrelsen er blant de største og batteriet gir mer enn nok rekkevidde. Her får man altså veldig mye for pengene og ett gjennomgående rått produkt!

 


 

NB! Før førstegangs bruk:

  • Sjekk lufttrykket. Fyll ved behov (anbefaler 2.8-3.4bar)
  • Ta en sikkerhetssjekk av produktet
  • Vi anbefaler bruk av hjelm

Fylling av luft gjøres enkelt ved bruk av sykkelpumpe eller kompressor på bensinstasjon etc. Riktig lufttrykk gir god kjørekomfort, mye bedre akselerasjon, klatreevne og rekkevidde. Viktigst av alt reduserer det drastisk risiko for punktering! Anbefalt trykk: 2.8-3.4 bar. Hvis man ikke fyller luft i dekkene når den kommer ut fra eske punkterer man. (som på en sykkel). 

Som alle fremkomstmidler trenger også dette produktet vedlikehold. Dette innebærer sjekk og eventuelt etterstramming av foldemekanisme og bremser. Før første gangs bruk må alle bolter, muttere og skruer sjekkes.

Se anmeldelse av el-sparkesykkelen her:

Motor og batteri

  • Motor:3600w maks! 2000 watt nominell 2x1000w
  • Toppfart:20 km/t med sperre, 40+ km/t uten sperre
  • Klatreevne:35%
  • Batteri:LG 52V 23Ah - 1196Wh
  • Optimal rekkevidde:110 km
  • Ladetid:9 timer

Funksjoner/Diverse

  • Hjulstørrelse:10"
  • Bremser:140mm hydrauliske skivebremser foran og bak
  • Cruisekontroll:Ja
  • Lys:Sterkt hvitt frontlys, rødt baklys + bremselys
  • Lyd:Ringeklokke
  • Sammenleggbar:Ja
  • Støtte:Ja, foldbar

Størrelse

  • Dekk:10" x 3"
  • Vekt:35 kg
  • Maks vekt:150 kg
  • Størrelse sammenlagt:126 x 40 x 55 cm
  • Mål på eske:133 x 33,5 x 62 cm
4.8
4 Omtaler

Kundeomtaler

Terje Herigstad

denne scooteren er fantastisk i fjærene mye bedre en den andre jeg hadde den er lettkjørt gode bremser og stiligt design frakten var innen leverigstiden som det står på siden til E-WHEELS de har svart på alle mailene før jeg bestemte meg for denne modellen den er 60v 21ah 2x1200w, motorerene føles sterke til vanlig kjøring de er sterke nok på eco mode og singel motor og gir 1.som jeg bruker sirka 90%

Ole Kurt Moberg

Fikk min ZERO 10X i går. Full pakke, hydrauliske bremser og Samsung/LG batteri. I dag tok jeg turen fra Dale og opp Bergsdalen til Hamlagrøvatnet på Voss. Den delen av turen var fantastisk! Sykkelen gikk greit oppover på 1 trinn og en motor. Ved Hamlagrø var det slutt på strømmen. Nå driver jeg og triller sykkelen langs vannet, ca en mil før jeg trille nedover mot Bulker. Batteriet varte dermed i 20 km. Oppoverbakke riktignok men mye kortere enn 80-110 km som annonsert. På den andre siden er sykkelen aldeles superb med hensyn til fjæring og stabilitet. Angrer ikke på kjøpet. Men kan en få et ekstra batteri til sykkelen? Vanskelig med lading på fjellet.

Glenn- Tore Rusthen

Dette er en sparkesykkel med svært høy komfort, kraft og svært gode kjøreegenskaper. Sparkesykkelen for de viderekommende og for de som trenger god kjørelengde. Derfor er den litt tyngre enn de mer vanlige du får på markedet. Den har svært solid ramme og stor plass for bena hvilket gjør at du har plass til en passasjer. Kjøreegenskapene gjør den stabil selv om du har med en ekstra passasjer. Det er mulig å kjøre fort, men faktum er at i byen er det overhodet ikke hensiktsmessig å kjøre enn 22 Km/t på grunn av all trafikk av biler, gående, syklende og sparkesyklende osv. SMART løsning er innebygget i akseleratoren. Benytter man ECO funksjonen har du makshastighet under 25 Km/t uansett om man prøver å gire opp eller full akselerasjon. Da varer batteriet i flere dager.

Geir Lundemo

Jeg har fra før hatt Momas S5 en oppgradert versjon av S4 Exstreame. Nå ville jeg kjøpe en sparkesykkel uten sete da det ikke er lov. Men jeg ville ha en som kunne kjøre fort. Zero 10X er omtalt over hele verden. Alle skryter av den. Den er kostbar. Jeg ville ha LG batteri og bedre bremser hydraulikk som koster en del mer men som gjør dette til en helt annen sykkel. Den kom og jeg pakket den ut. Virker veldig solid. Det følger med en lader men mulighet til å lade dobbelt. Jeg har nå kjørt 9 mil. Har hatt den opp mot maksfart. I liten fart kan den virke ustabil men i større fart er den stabil. Den er lett å stå på. Om du vil ha en sparkesykkel som akselerer å kjører vette ut av deg så kjøper du ikke denne. Da går du for Momas S4 exstreame eller Zero 11X. Da får du en aggressiv maskin. Men ønsker du komfort å gode kjøre egenskaper da kjøper du denne. Fjæringene gjør denne herlig å kjøre over dumper. Denne Zero 10X har 2X 1200watt motorer. Når du smeller in begge å setter den i gir 3 kjører opp mot 65Km/t. Jeg bor i Gudbrandsdalen å kjører mye i naturen. Da er det herlig å suse rundt med begge motorene. Når det gjelder kjørelengde så er oppgitt lengde langt over det du faktisk kan forvente deg. Men 30-40 kilometer på en ladding er ingen problem. Bremsene er fantastiske. Den ser stilig ut der den kommer. Ja den koster en del om du oppgraderer batteri å velger bedre bremser men da får du også et kvalitets produkt. Jeg har laget flere filmer på Youtube om denne også. Så kanskje det viktigste. Når jeg hadde min Momas S5 spurte mange meg hvorfor den bråkte så mye? Når begge motorene var på å full gass så hørtes det ut som et godstog som kom kjørende. Zero 10X hører du ingenting. Dette sier meg at elektronikken er meget god på denne Zero 10X sykkelen. Kvalitets komponenter snakker vi om. Den er mye dyrere en Momas S4 exstreame å kjører saktere. Men det føles utrolig komfortabelt derfor er dette sparkesyklenes Cadillac! Den flyter sømløst rundt. Helt konge maskin.