ZERO 11X

32 990,-

ZERO 11XZERO

Varekode: 8271
  • 6400watt maks effekt, 3200 watt nominell effekt!
  • 100 - 160 km optimal rekkevidde
  • Maks testet stigning: 40% uten problem!

ZERO 11X byr på ekstrem kvalitet, enorm motorkraft, gigantisk batteri, revolusjonerende dempere og vanvittig bremsekraft! Utrolig stabil.

Les mer om dette produktet

Velg dekktype

Tilleggsprodukter

32 990,-
  • Utsolgt

ZERO 11X byr på ekstrem kvalitet, enorm motorkraft, gigantisk batteri, revolusjonerende dempere og vanvittig bremsekraft! Utrolig stabil.

Logo_11X.jpg

Vi minner om at maksimal lovlig hastighet for små elektriske kjøretøy er 20km/t. Du kan lese med her. Denne modellen er 6cm for lang og er derfor ikke lovlig på offentlig vei i Norge uavhengig av modellen er sperret. 

ZERO 11X pusher grensene! Dette er den råeste modellen i ZERO-serien og den lever utvilsomt opp til tittelen fra første sekund. ZERO 11X legger til en helt ny dimensjon innen el-transport! 

"With great power, comes great responsibility". ZERO 11X er utstyrt med ett ellegant dempesystem og utrolig responsive bremser som gir deg full kontroll til enhver tid. Rammen er designet rundt nøkkelordet robust, og gir deg den tryggheten du trenger. Dobbel styregaffel med innebygd styreavstivning som forhindrer det kjente og ubehagelige fenomenet "speed-wobbles".  

Dempesystemet består av to stykk justerbare 165mm hydrauliske/spring-dempere, justeres etter egen vekt, preferanse og bruksområde. Perfekt hvis du ønsker høyere demping for Off-road bruk. Flyter sømløst over alt fra ujevnhetene i det urbane terrenget til store røtter i skogen.

Bremsesystemet består av to stk hydrauliske 160mm skivebremser med kjølefinner fra NUTT. Gir deg responsiv og lynrask bremsing i fingertuppene, og kjølingen sørger for at bremsene ikke går varme. ZERO 11X kommer med smart-bremsesensor som kobler ut motoren ved en liten klemming på bremsen. Dette reduserer bremselengden drastisk.   

ZERO 11X yter med sine kraftige 72V motorer og to 45A kontrollere banebrytende akselerasjon og klatreevne. LG-batteriet på 2240wh gir en opptimal rekkevidde på 120km! Utstyrt med 2 stk. kraftige justerbare "flomlys" i front og røde LED-lys bak + bremselys. Det er gode muligheter for å påmontere annet tilbehør på gafflene.    

Dette er ett produkt som virkelig er i en klasse for seg selv. Ett nytt kapittel har åpnet og ZERO 11X viser veien!  

 


 

NB! Før førstegangs bruk:

  • Sjekk lufttrykket. Fyll ved behov (anbefaler 2.8-3.4bar)
  • Ta en sikkerhetssjekk av produktet
  • Vi anbefaler bruk av hjelm

Fylling av luft gjøres enkelt ved bruk av sykkelpumpe eller kompressor på bensinstasjon etc. Riktig lufttrykk gir god kjørekomfort, mye bedre akselerasjon, klatreevne og rekkevidde. Viktigst av alt reduserer det drastisk risiko for punktering! Anbefalt trykk: 2.8-3.4 bar. Hvis man ikke fyller luft i dekkene når den kommer ut fra eske punkterer man. (som på en sykkel). 

Som alle fremkomstmidler trenger også dette produktet vedlikehold. Dette innebærer sjekk og eventuelt etterstramming av foldemekanisme og bremser. Før første gangs bruk må alle bolter, muttere og skruer sjekkes.

Se anmeldelse av el-sparkesykkelen her:

Motor og batteri

  • Motor:72V 6400w maks, 3200 watt nominell. 2x1600w motor på begge hjul
  • Toppfart:40+ km/t
  • Klatreevne:40% (maks testet, trolig høyere)
  • Batteri:LG 70V 32Ah - 2240Wh
  • Optimal rekkevidde:110 - 160 km
  • Ladetid:7 timer (med dobbel ladeport)

Funksjoner/Diverse

  • Hjulstørrelse:11"
  • Bremser:160mm Hydrauliske skiverbremser med kjøling foran og bak. + Smart-bremsesensor
  • Gir:3 hastighetsmoduser, kan i tillegg velge mellom ECO eller TURBO-modus, og SINGLE eller DUAL - motor
  • Cruisekontroll:Ja
  • IP-grad:Ikke spesifisert
  • Lys:2stk. "flomlys" i front, rødt LED baklys + bremselys
  • Sammenleggbar:Ja
  • Støtte:ja, sammenleggbar

Størrelse

  • Dekk:11" x 3"
  • Vekt:54 kg
  • Maks vekt:150 kg
  • Størrelse sammenlagt:126 x 40 x 55 cm
  • Mål på eske:150,5 x 49,5 x 75 cm
5
1 Omtaler

Kundeomtaler

Grant

Jeg har hatt 2 sparksykler fra før, stayclassy s20 og bydue 3.0, de to sparksyklene deler følgende kvalitet: lack of power. Endelig har jeg en sparksykkel som har mer kraft en det jeg trenger. Opplevelsen av hvordan denne sparksykkelen har blitt bygget, er på et nivå jeg ikke har vært i nærheten av tidligere. Styringen oppleves fast og presis, jeg har kjørt en del på asfalt, skogsveier og mark, denne drar frem, med denne sykkelen så ligger begrensningene hos sjåføren. Litt om meg: Jeg er ca 90kg, har kjørt mange forskjellige anleggsmaskiner over flere år, har også vært buss og lastebilsjåfør. Jeg jobber nå som snekker og er vant til forskjellige maskiner og verktøy. Jeg kan definitivt si at denne sparksykkelen er en god maskin. Min Konklusjon: Det er noe småtterier med denne sykkelen som jeg ikke er helt fornøyd med, men det får bare være. Jeg har en ting å si til de som lurer på å kjøpe seg en sparksykkel: ikke kjøp en som er for liten, å bruke feks 12000kroner på en du ikke er fornøyd med er bare "tull" Da er det bedre å brenne av og druse på med noe sikkelig. Madammen fikk sjokk da ho så prisen. Ho får bare hyle så mye ho klarer, jeg er steika fornøyd:)