Telefonsupport

32 75 76 32


Vår telefonservice holder åpent tirsdag til fredag mellom klokken 10:00 og 15:00. NB! Telefonen er stengt mellom 12:00 - 12:30.

Vi har dessverre veldig stor pågang, og du må regne med noe ekstra ventetid som følger av dette. Vi beklager så mye for ulempene det medfører.

Fredag 07.02 er telefonservice stengt, vi er fortsatt tilgjengelig på epost og live chat.


E-Wheels setter stor pris på å kunne kommunisere med vår fantastiske kundebase og basert på deres gode og konstruktive tilbakemeldinger har vi sett at selv om dere er veldig fornøyde med support vi tilbyr i dag, er det rett og slett noen ganger best å bare kunne plukke opp telefonen og snakke med oss. 

Vi merker spesielt høy aktivitet på telefonen ved åpningstidene kl. 10, derfor oppfordrer vi deg til å ringe inn etter lunsj for å få best mulig serviceopplevelse. Dette vil hjelpe oss med å håndtere den økte pågangen på en mer balansert måte.

 

Hvordan kan jeg ellers komme i kontakt med E-Wheels? 

Få svar normalt innen én virkedag ved å sende inn et kontaktskjema

 

CHAT MED OSS

Våre kundebehandlere er tilgjengelige på chatten i følgende tidsrom: 

  • Man, Tirs, Ons, Tors: 10-22
  • Fre: 10-20
  • Lør: 12-20
  • Søn: 12-22

Send oss en mail på mail@e-wheels.no

Vi er også tilgjenglige for en prat i våre butikker. Merk at det kun er i Hokksund vi har serviceteknikere.  

Vil du forsøke å finne svar selv? Ta en titt i vårt hjelpesenter! Her finner du diverse guider, videoer osv. som svarer på de aller fleste henvendelsene vi får.  

For Europe: 

SE - https://www.ewheels.se/kundservice/telefonsupport/

DK - https://www.e-wheels.dk/kundeservice/telefonsupport/

FI - https://www.ewheels.fi/asiakaspalvelu/puhelintuki/