32 75 76 32
Våre kundebehandlere er tilgjengelige på telefon hver tirsdag - torsdag, fra kl. 10 - 15.
(Obs! Linjen holder stengt i lunjstider mellom 12-12:30)
E-Wheels setter stor pris på å kunne kommunisere med vår fantastiske kundebase og basert på deres gode og konstruktive tilbakemeldinger har vi sett at selv om dere er veldig fornøyde med support vi tilbyr i dag, er det rett og slett noen ganger best å bare kunne plukke opp telefonen og snakke med oss.
Vi merker spesielt høy aktivitet på telefonen ved åpningstidene kl. 10, derfor oppfordrer vi deg til å ringe inn etter lunsj for å få best mulig serviceopplevelse. Dette vil hjelpe oss med å håndtere den økte pågangen på en mer balansert måte.
Hvordan kan jeg ellers komme i kontakt med E-Wheels?
Få svar normalt innen én virkedag ved å sende inn et kontaktskjema.
CHAT MED OSS
Våre kundebehandlere er tilgjengelige på chatten i følgende tidsrom:
- Man, Tirs, Ons, Tors: 10-22
- Fre: 10-20
- Lør: 12-20
- Søn: 12-22
Send oss en mail på mail@e-wheels.no
Vi er også tilgjenglige for en prat i våre butikker. Merk at det kun er i Hokksund vi har serviceteknikere.
Vil du forsøke å finne svar selv? Ta en titt i vårt hjelpesenter! Her finner du diverse guider, videoer osv. som svarer på de aller fleste henvendelsene vi får.