32 75 76 32
Vår telefonservice holder åpent tirsdag til fredag mellom klokken 10:00 og 15:00. NB! Telefonen er stengt mellom 12:00 - 12:30.
Vi har dessverre veldig stor pågang, og du må regne med noe ekstra ventetid som følger av dette. Vi beklager så mye for ulempene det medfører.
E-Wheels setter stor pris på å kunne kommunisere med vår fantastiske kundebase og basert på deres gode og konstruktive tilbakemeldinger har vi sett at selv om dere er veldig fornøyde med support vi tilbyr i dag, er det rett og slett noen ganger best å bare kunne plukke opp telefonen og snakke med oss.
Vi merker spesielt høy aktivitet på telefonen ved åpningstidene kl. 10, derfor oppfordrer vi deg til å ringe inn etter lunsj for å få best mulig serviceopplevelse. Dette vil hjelpe oss med å håndtere den økte pågangen på en mer balansert måte.
Kontakt oss - AI-assistent og e-post
AI-chatbot - Døgnåpen!
Vår AI-assistent svarer umiddelbart på spørsmål hele døgnet, alle dager i uken. Hvis den ikke finner løsningen, oppretter den automatisk en sak til vårt kundeserviceteam.
Manuell oppfølgning via e-post
Saker som går videre til teamet behandles så raskt som mulig. Vi svarer normalt innen 24 timer på hverdager og innen 48 timer i helger/helligdager, ofte raskere enn det!
Trenger du å sende oss noe direkte? - Kontakt oss på mail@e-wheels.no
Vi er også tilgjenglige for en prat i våre butikker.
Vil du forsøke å finne svar selv? Ta en titt i vårt hjelpesenter! Her finner du diverse guider, videoer osv. som svarer på de aller fleste henvendelsene vi får.
For Europe:
SE - https://www.ewheels.se/kundservice/telefonsupport/