Telefonsupport

32 75 76 32


Vår telefonservice holder åpent tirsdag til fredag mellom klokken 10:00 og 15:00. NB! Telefonen er stengt mellom 12:00 - 12:30.

Vi har dessverre veldig stor pågang, og du må regne med noe ekstra ventetid som følger av dette. Vi beklager så mye for ulempene det medfører.


E-Wheels setter stor pris på å kunne kommunisere med vår fantastiske kundebase og basert på deres gode og konstruktive tilbakemeldinger har vi sett at selv om dere er veldig fornøyde med support vi tilbyr i dag, er det rett og slett noen ganger best å bare kunne plukke opp telefonen og snakke med oss. 

Vi merker spesielt høy aktivitet på telefonen ved åpningstidene kl. 10, derfor oppfordrer vi deg til å ringe inn etter lunsj for å få best mulig serviceopplevelse. Dette vil hjelpe oss med å håndtere den økte pågangen på en mer balansert måte.

Kontakt oss - AI-assistent og e-post

AI-chatbot - Døgnåpen!

Vår AI-assistent svarer umiddelbart på spørsmål hele døgnet, alle dager i uken. Hvis den ikke finner løsningen, oppretter den automatisk en sak til vårt kundeserviceteam.

Manuell oppfølgning via e-post

Saker som går videre til teamet behandles så raskt som mulig. Vi svarer normalt innen 24 timer på hverdager og innen 48 timer i helger/helligdager, ofte raskere enn det!

Trenger du å sende oss noe direkte? - Kontakt oss på mail@e-wheels.no

Vi er også tilgjenglige for en prat i våre butikker

Vil du forsøke å finne svar selv? Ta en titt i vårt hjelpesenter! Her finner du diverse guider, videoer osv. som svarer på de aller fleste henvendelsene vi får.  

For Europe: 

SE - https://www.ewheels.se/kundservice/telefonsupport/

DK - https://www.e-wheels.dk/kundeservice/telefonsupport/

FI - https://www.ewheels.fi/asiakaspalvelu/puhelintuki/